Forex Trading Youtube Videoer


Youtube trading videoer Etter å ha sett det utallige ganger og til og med postet det her på FF noen ganger, kunne jeg ikke motstå å se det igjen. Jeg fant meg selv i samme situasjon ganske mange ganger da jeg først startet. Jeg forbannet ikke så mye som han over min margin samtaler, men jeg kan definitivt knyttet til denne fyren. Jeg lurer på hva som skjedde med ham. Så snart videoen kom ut, husker jeg at jeg postet på siden hans. Å dømme etter det jeg så der var han mer en koder enn en handelsmann. Og han hadde noen holdningsproblemer. Sannheten er at vi ikke har noen rettigheter Ble med Mar 2013 Status: grønne pips. ) 110 Innlegg Gosh. Denne her er en klassiker. Etter å ha sett det utallige ganger og til og med postet det her på FF noen ganger, kunne jeg ikke motstå å se det igjen. Jeg fant meg selv i samme situasjon ganske mange ganger da jeg først startet. Jeg forbannet ikke så mye som han over min margin samtaler, men jeg kan definitivt knyttet til denne fyren. Jeg lurer på hva som skjedde med ham. Så snart videoen kom ut, husker jeg at jeg postet på siden hans. Å dømme etter det jeg så der var han mer en koder enn en handelsmann. Og han hadde noen holdningsproblemer. vi har alle vært der. noen lærer noen gjorde det ikke. men definitivt klassisk. Medlemmene må ha minst 0 bilag å poste i denne tråden. 2 handelsmenn ser nå Forex Factoryreg er et registrert varemerke. Forex Price Action Videos Å vite hvordan og når du skal velge de beste handelsoppsettene, går åpenbart en veldig lang vei til å bli en stor sannsynlighet og lønnsom handelsmann. Men det er noe som mange handelsmenn ofte forlater, og noe som mange handelsfolk bare ikke engang tenker på i sin handel. Jeg vokste opp rundt Orchard og frukt gårder der bøndene vokser all frukt for x02026 Les mer. Hvordan du kan Cherry Pick-oppsett fra Quick 8216Pris Handling Flips8217 ble sist endret: 13. desember 2016 av Johnathon Fox Crushing Fears 038 Jakthandler når prishandling gjør store fly Med den store kunngjøringen av BREXIT i forrige uke forlot det mange handelsfolk på deres pris handling diagrammer og trading methodssystemer og tenke på hva de skal gjøre i sin handel. Jeg jobber fortsatt gjennom mange av e-postene og meldingene jeg mottok fra medlemmer og forhandlere, og med det i tankene var det tydelig et varmt tema som mange handelsfolk x02026 Les mer. Knusende frykt 038 Jakthandler Når prishandling gjør store flyter ble sist endret: 9. juli 2016 av Johnathon Fox Mark Douglas var kongen av handelspsykologi. Jeg sier var fordi dessverre han døde plutselig i fjor den 12. september 2015. Mark er anerkjent vidt og bredt rundt om i verden for sitt arbeid. Jeg diskuterer ofte sitt arbeid med mine medlemmer gjennom forskjellige sitater han har (og han har mange) og også de mange ideene han har - om hvordan handelsmenn skal utføre deres x02026 Les mer. Master i handelspsykologi Mark Douglas er på Wizeminds Diskuterende prinsipper for konsistent 038 Langsiktig fortjeneste ble sist endret: 9. juli 2016 av Johnathon Fox Med den greske krisen i full gang og Kina-smelten overtar, har markedene en rekke mye skjer akkurat nå. Den beste muligheten du kan gjøre akkurat nå, er å se og konsentrere seg om prishandlingen og handelen innen handelskanten din. Det er derfor jeg har laget denne nye Forex trading videoen for deg. I denne handelsvideoen går jeg over hvordan markedene x02026 Les mer. Video Eksotiske Forex Par Firing Super Høy Sannsynlighet Pris Handling 7. juli 2015 ble sist endret: 15. juli 2015 av Johnathon Fox Du kan være en vellykket Forex Price Action trader hvis du knocker ned, slutter å søke etter Holy Grail systemet, og begynne å konsentrere seg om Prisen antyder at markedene gir av hverdagen i uken. x02026 Les mer. Forex School Online Animasjon Suksess Video ble sist endret: 16 februar 2015 av Johnathon Fox 2 Bar Reversal er et høyt sannsynlighet pris handling reversal trigger signal som handelsmenn kan bruke i alle forskjellige typer markeder som inngangssignaler når de forstår hvor de trenger å se etter dem og også hvordan de skal håndtere dem. Denne videoen går gjennom en live handel på US Tech 100 Major Stock Index. I tillegg til å dekke hvorfor dette er et høyt sannsynlighetsoppsett og hvorfor x02026 Les mer. 2 Bar Reversal Price Handling Trading Oppsett på Stock Index ble sist endret: 20. desember 2014 av Johnathon Fox En av de kraftigste handelssignalene som prishandlerne kan handle med, er den falske bruddpinnebendringen. Når det handles riktig og fra de riktige områdene i markedet, kan den falske brytestangslinjen være en svært høy sannsynlighet for handelsoppsett, spesielt når det handles på de høyere tidsrammer som 4, 8 og daglige diagrammer. Denne siste videoen diskuterer en x02026 Les mer. False Break Pin Bar Oppsett på Daily Chart ble sist endret: 20. desember 2014 av Johnathon Fox I denne videoen diskuterer Johnathon hemmelighetene som handelsmenn kan lære av lysestaker og pris handling. Pris handling er alltid å gi bort ledetråder til velutdannede handelsmenn om hvor det vil gå neste og det er disse ledene som handelsmenn kan bruke til å dra nytte av. Johanathon går gjennom ledetråder som pris handling gir av og hvordan handelsmenn kan dra nytte av å lage høy x02026 Les mer. Secrets Traders kan lære av lysestaker 038 Pris Handling var sist endret: 6 mars 2016 av Johnathon Fox Den største kanten en handelsmann kan ha til fordel for å øke sin sjanse til å vinne handel handler med trenden. I denne videoen går Johnathon over noen viktige teknikker og strategier som handelsmenn kan bruke til å sette oddsen i deres favør når de handler markeder. Denne opplæringen går gjennom, ikke bare hvordan man identifiserer trender og trendendringer, men også andre x02026 Les mer. Øk din gevinstandel ved Forex Trend Trading Forex Tutorial var sist endret: 21 oktober 2013 av Johnathon Fox Se denne videoen for å se hva Johnathon leter etter i denne ukens handel. Nøkkeltallene og trenderne som Johnathon ønsker å handle med, er dekket, samt en veiledning om hvordan man kan se på retracements som tilbyr handler fra verdier. Ikke gå glipp av denne videoen for å få hodet på hvor du skal se denne uken x02026 Les mer. Forex Pris Handling Oppsett Kommentar ble sist endret: 13 august 2013 av Johnathon Fox Hvilke studenter sier jeg var å tape penger når jeg snublet over Forex School Online (FSO). Jeg så FSO8217s artikler forsterkningsvideoer. De var lett å forstå og viktigst, det fungerer jeg registrerte meg på FSO8217s kurs og jeg har aldri sett tilbake siden. Jeg er nå en full tid trader, trading Forex og CFDs bruker FSO læringsmetoder. Vincent Foo Singapore Tolv uker. Det var omtrent hvor lang tid det tok for meg å bli konsekvent lønnsomt når jeg begynte å følge Johnathon8217s råd. Jeg var heldig nok til å bli introdusert til Johnathon8217s nettsted. Å kunne se hvordan en profesjonell handler gikk om håndverket hans var en stor fordel. Tre måneder senere var jeg en lønnsom handelsmann. Heldigvis fant jeg forexschoolonline, og dette var starten på meg til slutt å forbedre seg mot mitt mål som en profesjonell forhandler. Det avanserte kurset for prisaksjon er lett å forstå, men som om alt tar det tid å hente det opp, men når du har, ser markederne litt mindre skremmende ut og tapene blir mye, mye sjeldnere. Tusen takk Johnathon for din pågående innsats utdanne oss-medlemmer. Det er veldig sjelden å se en mentor på nettet så dedikert til å hjelpe andre handelsfolk. Jeg er veldig glad for min beslutning om å bli med FSO og definitivt lære mye av deg andre seniorer eller andre medlemmer på forumet. Hei John, jeg har nettopp betalt for medlemskapet mitt, jeg leser Forex Price Action-tråden din på Babypips og ble overbevist om at du var den virkelige avtalen. Jeg må si at medlemskapet allerede langt overgår mine forventninger, det har alt. Takk for din lære Hei Johnathon Jeg kastet virkelig og vendte om å bli med på kurset ditt fordi jeg har vært medlem av et annet prishandlingsforløb hvor jeg var skuffet. Så jeg ble veldig overrasket og super glad for å finne ut at når jeg kom inn i medlemmene området din at læren din er akkurat det jeg trengte. Takk for alt ditt harde arbeid Hei Johnathon, jeg registrerte deg for kurset ditt for omtrent 6 måneder siden, og på den tiden har jeg fullstendig omgjort handelen min. Jeg har handlet i over to år, og det var ikke før jeg kom med kurset ditt at ting endelig begynte å falle på plass. Jeg ønsket å takke deg for din lære og alt arbeidet ditt. Jeg kunne ikke ønske meg en bedre forexskole enn din, og jeg setter stor pris på alt ditt harde arbeid og krefter du legger inn for å forklare for oss detaljene om PA og svare på de ukjente spørsmålene. Jeg ønsker deg alt det beste, Johnathon Du har fullstendig omgjort handelen min fra å slite til stadig økende egenkapitalkurve. Jeg vil gjerne gratulere deg for skolen, jeg leser gjennom medlemskursene en gang allerede og I8217m klar til å lese alt igjen for andre gang. Alle kursene er rene gull og diamanter. Jeg vil kalle det 8220Holy Grail82218230. Seriøst trodde jeg aldri at jeg ville gjøre det så fort, men jeg er vitne til at målene mine blir virkelighet. Min fremgang siden FSO har vært eksponentielt YouTube-handelsvideoer Forhåpentligvis kan denne tråden hjelpe med å avdekke noen av de virkelig nyttige handelsrelaterte utube-videoene - hvis det er noen. Jeg vil be om at dette skal bli en kortfattet og informativ tråd (i stedet for et rotende rot) at du bare legger inn videoer som virkelig gir noe innsikt i et handelsspørsmål, eller gir råd som er av høy kvalitet. Vennligst gi en kort oppsummering av hvilken video du legger inn, si hvorfor du synes det er nyttig og ideelt å liste noen av de viktige punktene for å hjelpe leserne til å bestemme om videoen er for dem - eller om de ønsker å videresende til det neste tilbudet. Så jeg begynner med denne, det er ikke perfekt, det er klart fra en kommersiell antrekk (så mange utube vids) som jeg ikke på noen måte vil tilslutte meg. Vær så snill å helt ignorere trading kurset de tilbyr på slutten. Du kan ikke lære dette spillet i minimal tid - hvis det er det du vil ha, har du ikke forpliktelsen til å lykkes. Den viktigste tingen jeg liker om denne (bortsett fra den vakre intelligente damen som har det gøy) er dens enkelhet og tipsene er faktisk ganske gode. Jeg vil stille spørsmål til noen av dem, spesielt de som sier at du bare kan tjene penger på langsiktige trender og gi deg råd til ikke å handle daglig. Hvis noen ønsker å diskutere tipsene som tilbys eller gi deres syn på dem, vær så snill og følg fri - det er veien å lære. Og det samme gjelder for videoer som er lagt inn her, hvis du vil ha klarhet, spør deg bort, og forhåpentligvis kan plakaten fylle deg inn. Tilleggsnavn Ble medlem Mar 2012 2,541 Innlegg The Be Fearless Alliance er en gruppe ledende organisasjoner forpliktet til å løfte en samtale om Betydningen av en fryktløs tilnærming til å skape positiv sosial endring. Alliansens medlemmer arbeider med Case Foundation for å starte samtaler blant tusenvis av medlemmer om hvordan vi alle kan gjøre større spill, eksperimentere oftere, utvikle interessante partnerskap, handle med haster. og gjør det uansett. Ikke vær redd for å sjekke det ut når Joker er i dekk. Ikke vær redd og spill det bra Ble medlem Nov 2008 Status: være siden 2007 861 Innlegg Vurder prisverdien, men teknisk sett, det er ikke en youtube vid. De har noen vids, men ikke tradingrelaterte. Likevel en interessant organisasjon. Ble medlem Nov 2006 Status: Medlem 2.747 Innlegg for handel og kode, hold begge to enkle. ingen anrop for å imponere. h Ble med i mai 2008 Status: Medlem 757 Innlegg Hennes hekkfunn ble rangert som 17th av 4600. Men hun presser fortsatt en handelsprogramvareplattform. Ble med i november 2006 Status: Medlem 2.747 Innlegg Hennes hekkfunn ble rangert som 17th av 4600. Men hun presser fortsatt en handelsprogramvareplattform. her er linda igjen med noen gode poeng på arbeidsstasjonens oppsett. h å handle og kode, hold både enkelt. ingen anrop for å imponere. h Ble medlem Nov 2008 Status: være siden 2007 861 Innlegg Her har vi en TV-profil fra 1980-tallet av en gruppe New Zealand-valutahandlere. Det du ser her er noen av de typene som er de store aktørene i markedene vi også prøver å vinne på. Hva kan du si om dem Deres arbeidsmoral er enorm. Hvis du vil lykkes, må du bli markedet så mye som disse gutta har blitt markedet. En lang en, men vel verdt klokken. To fot notater-1) lenken under viden på youtube er for en svart boks autobot - disse fungerer ikke så ikke kaste bort pengene dine. Hvis du vil gi pengene dine bort, gi det til en veldedighet, ikke disse jokerne. 2) Etter å ha sett dette, se opp den unge handelsmannen i det som heter John Key for å se hva han gjør nå. Ble med i november 2008 Status: være siden 2007 861 Innlegg Dette er Hugh Hendry, han driver et veldig vellykket London-basert Hedge Fund, og han ble ganske høy profil de siste årene på grunn av hans kontroversielle kontrariske meninger om utviklingen i den globale finanskrisen. Du ser ham sjekke over noen valutapriser klokken 4:00 med en kollega, men deres hovedvirksomhet det ser ut, er å kjøpe eller selge verdipapirer basert på grunnleggende - inkludert globaleuro-markedstrender eller interne prognoser. Hughs styrker er åpenbart hans analyse - og informasjonshåndteringsferdigheter, hans klare (muligens objektive) visjon og hans vilje til å handle på det han forutser - være i tråd med markedskonsensus eller ikke. Som en detaljhandel forex handelsmann hva kan du lære av denne videoen Kanskje det for å lykkes i dette spillet må du jobbe hardt, du må være nysgjerrig, åpen for tilsynelatende radikale ideer, kunne høre, du må kunne se større bilde og manipulere informasjon i hodet ditt uten problemer. Det kan også bidra til å ha en personlig følelse av stil og en stor skjerm på veggen din - men resten av skjermene dine kan være overraskende beskjedne. Ble med i okt 2012 Status: Medlem 183 Innlegg Art of drawing lines. Lære med moro. Bare ignorere meg. Takk. Ble med i november 2008 Status: være siden 2007 861 Innlegg En metode for overvåking og deretter trading range breakouts som forsøker å unngå flere stopp. Etter å ha sett denne viden, vil du kanskje tenke på hvordan du vil dømme pullbacks. Denne pullback har 3 motsatte (til rekkevidde breakout) lys og den tredje av dem går ikke mye høyere enn den forrige som tyder på at breakout-flyttingen kan være i ferd med å fortsette. Vær også oppmerksom på at de andre to lysene på pullback har haler over, noe som tyder på at det er flere selgere enn kjøpere i rangeringen som er dekket av lysene. Ble medlem Jul 2012 Status: Medlem 2.112 Innlegg cool thread steve Ser du nøye. Medlemmene må ha minst 0 bilag å poste i denne tråden. 1 handelsmann ser nå Forex Factoryreg er et registrert varemerke. OANDA bruker informasjonskapsler for å gjøre våre nettsteder enkle å bruke og tilpasset våre besøkende. Cookies kan ikke brukes til å identifisere deg personlig. Ved å besøke vår nettside samtykker du i OANDA8217s bruk av informasjonskapsler i samsvar med vår personvernpolicy. For å blokkere, slette eller administrere informasjonskapsler, vennligst besøk aboutcookies. org. Begrensning av informasjonskapsler forhindrer at du drar nytte av noen av funksjonaliteten til nettstedet vårt. Last ned vår Mobile Apps Velg Konto: ampltiframe src4489469.fls. doubleclickactivityisrc4489469typenewsi0catoanda0u1fxtradeiddclatdcrdidtagforchilddirectedtreatmentord1num1 mcesrc4489469.fls. doubleclickactivityisrc4489469typenewsi0catoanda0u1fxtradeiddclatdcrdidtagforchilddirectedtreatmentord1num1 bredde1 høyde1 frameborder0 styledisplay: ingen mcestyledisplay: noneampgtampltiframeampgt Forex Training Videos Få en 24-timers sammendrag av åpne ordrer og stillinger innehas av OANDAs klienter. For å lære mer, vennligst se OANDA Forex Order Book 8220Customize8221 fxTrade-plattformen til dine personlige behov. Du kan endre fargevalg, fonter og standardinnstillinger for elementer, inkludert stoppstap og fortjenesteparametere, øvre og nedre grenser, varsellyder og til og med utseendet på tekniske diagrammer. Den mest grunnleggende formen for en ny ordre er en markedsordre. Dette er en ordre som er plassert for umiddelbar utførelse og til gjeldende pris. Denne videoen demonstrerer hvordan du kjøper eller selger en ny markedsordre ved hjelp av fxTrade-plattformen. For å lukke en åpen ordre må du kjøpe eller selge like mye av den åpne bestillingen, slik at din totale posisjon i valutaparet blir redusert til null. Hvis du for eksempel har en åpen ordre for 5000 enheter på EURUSD, må du selge 5000 enheter EURUSD for å lukke posisjonen helt. En åpen ordre er en som er utført og er fortsatt aktiv. Det er viktig å huske at så lenge en ordre forblir åpen, er den gjenstand for endringer i markedsprisen. Det er også mulig å modifisere enkelte komponenter i en åpen rekkefølge med å legge til stop-tap, eller at fortjeneste-instruksjoner er de vanligste typene av åpne ordreendringer. En begrensningsordre er en markedsordre som inneholder spesielle instruksjoner som hindrer at den blir utført til markedsprisen når den prisen du angir når du oppretter bestillingen. I mange situasjoner reduserer en grenseordre risikoen for å komme inn i et svingende marked der valutakursen plutselig kunne bevege seg mot deg. Ukentlig ikke-kommersiell handelsstatistikk i det amerikanske futuresmarkedet, tegnet mot valutakurser for å illustrere forex sentiment. Hvis du vil vite mer, kan du besøke Forbindelser med handelsfolk Sammenlign hvordan valutapar har flyttet i forhold til hverandre. For å lære mer, besøk Valuta Styrke Heatmap Leveraged trading har en høy grad av risiko og kan ikke være egnet for alle - Du kan miste mer enn du investerer. Søk etter uavhengig råd om nødvendig og nøye vurdere dine økonomiske mål, nivå av erfaring og appetitt for risiko før du går inn i dette markedet. Viktigst, ikke invester penger som du ikke er i stand til å tape. Denne presentasjonen er kun for generelle opplysninger og tar ikke hensyn til dine personlige forhold. Det er ikke investeringsrådgivning eller en forutsetning for handel. Eksemplene som vises er kun til illustrasjonsformål og kan ikke gjenspeile nåværende priser, tilbud eller produkter fra OANDA. Du er eneansvarlig for å avgjøre om handel eller inngåelse av en bestemt transaksjon passer for deg og for å søke profesjonelt råd. Kontrakter for forskjell (CFD) er ikke tilgjengelige for innbyggere i USA. Trade smartere Ta bedre handelsbeslutninger. Utforsk den volatile og spennende verden av valutahandel med opplæringsprogrammer og andre ressurser. Hold deg oppdatert Fortsett med det stadig foranderlige valutamarkedet. Les daglig nyheter og analyser fra vårt team av økonomer og valutastrateger. Demo Forex-konto Prøv under reelle markedsforhold, før du forplikter deg. Start med en 100.000-enhet forex demo-konto. Det er gratis og utløper aldri.

Comments

Popular posts from this blog

Automatisert Trading System Cme

Forex Vekslingsrater Indisk Banker